اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی، مقالات

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی، مقالات

خرید از ترکیه

بسیاری از ایرانیان علاقه مند به خرید از برند ها و فروشگاه های کشور ترکیه هستند. اما برای همه امکان سفر به ترکیه و خرید از فروشگاه ها و اوت لت های ترکیه فراهم نیست. به همین خاطر سایت هایی برای خرید از ترکیه طراحی شده اند تا پاسخگوی این نیاز باشند. تولید کنندگان پوشاک ترکیه، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کنند که در سراسر دنیا، مشتریان فراوانی دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی چند سایت ایرانی بپردازیم که امکان خرید از ترکیه را برای شما فراهم می کنند.

این سایتها معمولا با دریافت مبلغی به عنوان کارمزد، خرید از ترکیه را انجام داده و معادل ریالی آن را از شما در ایران دریافت می کنند. از دیگر امکاناتی که سایت خرید از ترکیه در اختیار شما قرار می دهد، مشاهده برندهای تخفیف دار و خرید ارزان از ترکیه است.

سایت خرید از ترکی، کلیه محصولات درخواستی کاربران را از سایت های پوشاک ترکیه مانند ترندیول، زارا، برشکا، پولو، السی وایکی کی، دفکتو، کوتون و غیره و یا سایت های محبوب لوازم خانه مانند مادام کوکو، انگلیش هوم، کاراجا و غیره و در نهایت کلیه سایت هایی که مد نظر کاربر است، خرید کرده و به شما تحویل می دهد. این سایت با دریافت کارمزدی منصفانه این کار را برای شما انجام می دهد.

سفارش خرید از ترکیه  vipex، سایت دیگری که امکان خرید از ترکیه را برای کاربران فراهم کرده است.

ترکیه کالا سایت بعدی هست که قصد معرفی آن را داریم. از طریق این سایت می توانید محصولات مورد نظر خود را از سایتهای مورد سفارش داده و یا لایسنس نرم افزار خود را فعال نمایید. بعد از سایت خرید از ترکیه این سایت با دریافت کارمزد مناسبی خدمات خرید از ترکیه و ارسال کالا را ارائه میداد.

سایت دیگری که هنگام جستجوی کلمه خرید از ترکیه می بینید، فیزا هست. این طور که من متوجه شدم یک ربات تلگرامی است، که شما لینک محصول مورد نظر را می فرستید و کار سفارش گذاری و خرید از سایت مورد نظر را برای شما انجام می شود.

معرفی برخی از فروشگاه های آنلاین پرطرفدار خرید از ترکیه

فروشگاه آنلاین Fimka Store، یک فروشگاه آنلاین لباس زنانه است که از سال 1984 فعالیت خود را شروع کرده است. در این فروشگاه هر نوع لباس زنانه ای یافت می شود. اما چنانچه دوست دارید از فروشگاهی خرید کنید که هر نوع پوشاکی از جمله لباس آقایان، کودکان و خانم ها را داشته باشد، فروشگاه CulpFashion انتخاب خوبی خواهد بود.

فروشگاه آنلاین Turkopt، یک فروشگاه آنلاین است که محصولات با کیفیت ترک را در سراسر جهان عرضه می کند. تنوع پوشاک در این فروشگاه بسیار زیاد است و اگر به دنبال خرید ارزان و در عین حال با کیفیت هستید، Turkopt گزینه خوبی خواهد بود.

فروشگاه دیگری که قصد معرفی آن را داریم، Whocit است. با خرید از این فروشگاه حتما کالای مشابه را ارزانتر از سایتهای دیگر خواهید خرید، زیرا قیمتهای این فروشگاه کاملا ارزان و رقابتی است.

فروشگاه Wow-Wholesale یک فروشگاه آنلاین برای خرید عمده است در ترکیه است که علاوه بر پوشاک، کفش نیز عرضه می کند. در این فروشگاه می توانید محصولات اورجینال برند را به صورت عمده بخرید.

خرید خانه در ترکیه

علاقه به خرید از ترکیه محدود به پوشاک و کفش نیست. بسیاری از ایرانیان، طی سال های اخیر، با اهداف مختلف از جمله دریافت اقامت ترکیه، اقدام به خرید ملک در ترکیه کرده اند.

سایتهای زیادی برای راهنمایی این دسته از هموطنان وجود دارد، اما انتخاب یک شرکت ثبت شده و معتبر برای خرید خانه، متضمن سرمایه گذاری شما در ترکیه خواهد بود.

سایت املاک پیله در ترکیه به معرفی آپارتمان های فروشی و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات پرداخته است.

شما می توانید با خرید ملک به صورت نقد یا اقساط، در استانبول صاحب خانه شده و پس از طی مراحل قانونی شهروندی ترکیه را نیز دریافت نمایید.

شهر استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی، سابقه تاریخی و آب و هوای معتدل یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری و سرمایه گذاری در ترکیه است و همواره رتبه اول را از نظر فروش تعداد املاک به خارجیان داشته است.

به دلیل بازار پررونق خرید و فروش ملک در استانبول همواره آپارتمان های زیادی با رنج قیمت مختلف برای خرید و فروش در این شهر وجود دارندو شما می توانید براحتی و بر اساس بودجه خود، ملک مناسب را پیدا کنید.

خرید ملک در شهرهای ساحلی ترکیه مثل آنتالیا، یکی از سرمایه گذاری های سودمند و پرطرفدار است . بسیاری از افراد با هدف اجاره ملک در این شهرها، اقدام به سرمایه گذاری و خرید ملک کرده و به این ترتیب درآمد ارزی برای خود ایجاد می کنند.

 منبع: خرید از ترکیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد