اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی، مقالات

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی، مقالات

قیمت مسکن در شهرهای جذاب ترکیه برای ایرانیان چقدر است؟

 به گزارش خبرآنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد این بخش اتفاقا برای ایرانیان نیز بخشی جذاب و قابل توجه محسوب می شود چرا که طبق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ترکیه پس از عراقی ها دومین گروه بزرگ سرمایه گذاری در بازار مسکن ترکیه، ایرانی ها بوده اند.

 میزان فروش مسکن به خارجی ها در ترکیه در سال گذشته افزایشی سی درصدی را تجربه کرده است. در شرایط کنونی نیز پیش بینی‌ها بر رشد این میزان در سال جاری و سال‌های پیش رو دلالت دارد. عربستانی‌ها، افغانستانی‌ها، پاکستانی‌ها در کنار ایرانیان، عراقی‌ها و البته روس‌ها؛ عمده ترین گروه سرمایه گذاران در بازار مسکن ترکیه هستند.

 پیش از این مصطفی قلی خسروی در گفتگو با خبرآنلاین نسبت به خروج سرمایه ها از ایران با هدف خرید مسکن در ترکیه هشدار داده و گفته بود با روند رو به افزایش قیمت مسکن در تهران و شهرهای بزرگ؛ خروج سرمایه از ایران برای خرید ملک در ترکیه شدت خواهد گرفت.

 به گفته وی قیمت مسکن در بهترین شهرهای ترکیه و دیگر کشورهای اطراف با قیمت مسکن در یک منطقه متوسط تهران برابری می کند از این رو بسیاری به این نتیجه می‌رسند که بهتر است اقدام به خرید ملک در این کشورها نمایند.

 مرکز آمار ترکیه در گزارشی اعلام کرده است: تنها در ماه ژوئن ۶۱هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی در ترکیه فروخته شده است که از این بین، ۱۶.۴ درصد کل معاملات برای خرید ملک در استانبول صورت گرفته است. در این ماه ۲۶۸۹ واحد مسکونی به خارجی ها فروخته شده است که در مقایسه با ژوئن سال قبل ۳۰.۵ درصد بیشتر شده است. اتباع عراقی با خرید ۴۲۹ خانه بزرگ ترین گروه خریدار مسکن ترکیه بوده اند و ایرانی ها با ۴۱۵ واحد، روس ها با ۱۹۰ واحد، آلمانی‌ها با ۱۲۶ واحد، انگلیسی‌ها با ۱۱۳ واحد و کویتی‌ها با ۱۱۲ واحد به ترتیب دومین تا ششمین گروه بزرگ خریدار مسکن در ترکیه بوده اند.

منبع خبر: خبر آنلاین

خرید از ترکیه

بسیاری از ایرانیان علاقه مند به خرید از برند ها و فروشگاه های کشور ترکیه هستند. اما برای همه امکان سفر به ترکیه و خرید از فروشگاه ها و اوت لت های ترکیه فراهم نیست. به همین خاطر سایت هایی برای خرید از ترکیه طراحی شده اند تا پاسخگوی این نیاز باشند. تولید کنندگان پوشاک ترکیه، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کنند که در سراسر دنیا، مشتریان فراوانی دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی چند سایت ایرانی بپردازیم که امکان خرید از ترکیه را برای شما فراهم می کنند.

این سایتها معمولا با دریافت مبلغی به عنوان کارمزد، خرید از ترکیه را انجام داده و معادل ریالی آن را از شما در ایران دریافت می کنند. از دیگر امکاناتی که سایت خرید از ترکیه در اختیار شما قرار می دهد، مشاهده برندهای تخفیف دار و خرید ارزان از ترکیه است.

سایت خرید از ترکی، کلیه محصولات درخواستی کاربران را از سایت های پوشاک ترکیه مانند ترندیول، زارا، برشکا، پولو، السی وایکی کی، دفکتو، کوتون و غیره و یا سایت های محبوب لوازم خانه مانند مادام کوکو، انگلیش هوم، کاراجا و غیره و در نهایت کلیه سایت هایی که مد نظر کاربر است، خرید کرده و به شما تحویل می دهد. این سایت با دریافت کارمزدی منصفانه این کار را برای شما انجام می دهد.

سفارش خرید از ترکیه  vipex، سایت دیگری که امکان خرید از ترکیه را برای کاربران فراهم کرده است.

ترکیه کالا سایت بعدی هست که قصد معرفی آن را داریم. از طریق این سایت می توانید محصولات مورد نظر خود را از سایتهای مورد سفارش داده و یا لایسنس نرم افزار خود را فعال نمایید. بعد از سایت خرید از ترکیه این سایت با دریافت کارمزد مناسبی خدمات خرید از ترکیه و ارسال کالا را ارائه میداد.

سایت دیگری که هنگام جستجوی کلمه خرید از ترکیه می بینید، فیزا هست. این طور که من متوجه شدم یک ربات تلگرامی است، که شما لینک محصول مورد نظر را می فرستید و کار سفارش گذاری و خرید از سایت مورد نظر را برای شما انجام می شود.

معرفی برخی از فروشگاه های آنلاین پرطرفدار خرید از ترکیه

فروشگاه آنلاین Fimka Store، یک فروشگاه آنلاین لباس زنانه است که از سال 1984 فعالیت خود را شروع کرده است. در این فروشگاه هر نوع لباس زنانه ای یافت می شود. اما چنانچه دوست دارید از فروشگاهی خرید کنید که هر نوع پوشاکی از جمله لباس آقایان، کودکان و خانم ها را داشته باشد، فروشگاه CulpFashion انتخاب خوبی خواهد بود.

فروشگاه آنلاین Turkopt، یک فروشگاه آنلاین است که محصولات با کیفیت ترک را در سراسر جهان عرضه می کند. تنوع پوشاک در این فروشگاه بسیار زیاد است و اگر به دنبال خرید ارزان و در عین حال با کیفیت هستید، Turkopt گزینه خوبی خواهد بود.

فروشگاه دیگری که قصد معرفی آن را داریم، Whocit است. با خرید از این فروشگاه حتما کالای مشابه را ارزانتر از سایتهای دیگر خواهید خرید، زیرا قیمتهای این فروشگاه کاملا ارزان و رقابتی است.

فروشگاه Wow-Wholesale یک فروشگاه آنلاین برای خرید عمده است در ترکیه است که علاوه بر پوشاک، کفش نیز عرضه می کند. در این فروشگاه می توانید محصولات اورجینال برند را به صورت عمده بخرید.

خرید خانه در ترکیه

علاقه به خرید از ترکیه محدود به پوشاک و کفش نیست. بسیاری از ایرانیان، طی سال های اخیر، با اهداف مختلف از جمله دریافت اقامت ترکیه، اقدام به خرید ملک در ترکیه کرده اند.

سایتهای زیادی برای راهنمایی این دسته از هموطنان وجود دارد، اما انتخاب یک شرکت ثبت شده و معتبر برای خرید خانه، متضمن سرمایه گذاری شما در ترکیه خواهد بود.

سایت املاک پیله در ترکیه به معرفی آپارتمان های فروشی و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات پرداخته است.

شما می توانید با خرید ملک به صورت نقد یا اقساط، در استانبول صاحب خانه شده و پس از طی مراحل قانونی شهروندی ترکیه را نیز دریافت نمایید.

شهر استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی، سابقه تاریخی و آب و هوای معتدل یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری و سرمایه گذاری در ترکیه است و همواره رتبه اول را از نظر فروش تعداد املاک به خارجیان داشته است.

به دلیل بازار پررونق خرید و فروش ملک در استانبول همواره آپارتمان های زیادی با رنج قیمت مختلف برای خرید و فروش در این شهر وجود دارندو شما می توانید براحتی و بر اساس بودجه خود، ملک مناسب را پیدا کنید.

خرید ملک در شهرهای ساحلی ترکیه مثل آنتالیا، یکی از سرمایه گذاری های سودمند و پرطرفدار است . بسیاری از افراد با هدف اجاره ملک در این شهرها، اقدام به سرمایه گذاری و خرید ملک کرده و به این ترتیب درآمد ارزی برای خود ایجاد می کنند.

 منبع: خرید از ترکیه

سئو سایت چیست ؟

سئو SEO Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و شامل تکنیک‌هایی است که باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند bing و yahoo و google هستند، معرفی شوید. قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو (SERPs) بسیار ارزشمند است، در واقع بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو یک تبلیغ پر مخاطب و کم هزینه در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است. امروزه برای داشتن رنکینگ بالا در گوگل باید بازدید کننده راضی داشته باشید، هر چقدر تعداد بازدید سایت شما بیشتر باشد و کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند، گوگل شما را سایت معتبرتری می شناسد. مطابق الگوریتم های جدید گوگل، محتوای مناسب، مفید و کاربرپسند چیزی است که باعث بهبود سئو سایت شما خواهد شد. الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییرند، اما با دانستن یک سری اصول ثابت سئو و بروز کردن سایت همراه این تغییرات، می توانید همیشه در صدر نخست نتایج باشید.

 

قبل از اینکه وارد بخش فنی سئو سایت و نحوه ارتقا سئو سایت شویم، بهتر است توضیح دهیم اصلا چرا سایت شما به سئو نیاز دارد؟

افزایش سئو سایت چیست؟

بررسی سئو یا بهینه سازی وب سایت:

مهمترین بخش سئو، انتخاب کلمه کلیدی درست است. برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو لازم است یک سری اقدامات روی سایت انجام شود. در بررسی سئو سایت کدهای سایت، استفاده درست از تگ های هد و متا تگ ها و ... مورد توجه قرار می گیرد، که این اصول باید در مرحله طراحی سایت و بخش قالب و کد نویسی رعایت شوند. چنانچه این موارد در وب سایت شما رعایت نشده باشد، نیاز به اصلاح کد است. وجود نقشه سایت، بروز رسانی محتوایی و استفاده از schema از دیگر موارد سئو سایت است. موارد دیگری که در بهینه سازی سایت وجود دارد on page seo  و off page seo است که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم :

سئو محتوایی سایت


منظور از سئو محتوایی چیست؟ 

امروزه محتوا به چیزی فراتر از متن گفته می شود. محتوا می تواند ویدئو، عکس، پادکست و حتی یک ابزار در سایت باشد. در بهینه سازی محتوا، استفاده درست از هدینگ ها، رعایت اصول نگارش و تولید محتوا یونیک ونحوه چیدن کلمات کلیدی در متن و ... مطرح است. جهت سئو محتوا از schema  برای تفهیم موضوع محتوا صفحه به ربات های موتور جستجو (crawler)  استفاده می کنیم. schema  یک روش نشانه گذاری برای نمایش اطلاعات است. ربات ها از این اطلاعات برای یافتن نتایج مرتبط با یک جستجو استفاده می کنند.کدهای schema در میان کدهای html صفحه قرار می گیرند.

آخرین الگوریتم های گوگل براساس رضایت هرچه بیشتر کاربران، بروز رسانی می شود. بنابراین تولید محتوایی مفید و مرتبط با کلمه کلیدی، به افزایش رضایت کاربر، افزایش زمان ماندگاری کاربر در صفحه، بازدید صفحات مرتبط در سایت شما و در نتیجه بهبود رتبه شما در نتایج جستجو کمک شایانی می کند.

 On page SEO   -  سئو داخلی سایت

سئو داخلی شامل بهینه سازی محتوا، متن، تصاویر، پیوندها و ...  می شود. قرار دادن محتوای مناسب و بهینه سازی شده بر اساس اصول سئو و کلمات کلیدی، محتواگذاری مستمر و انتشار آن در زمان بندی مشخص، باعث بهبود وضعیت سئو سایت می شود. هر چقدر مطالب سایت شما کاملتر باشد، بازدید از سایت شما افزایش یافته و نهایتا موجب کسب رتبه بهتر می شود.

درحقیقت تولید محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو و متناسب با کسب و کار شما و بروز رسانی منظم آن یک کار تخصصی است که یا باید خودتان این تیم را در اختیار داشته باشید و یا آن را به یک شرکت متخصص در زمینه تولید محتوا بسپارید.

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای هر محتوا یک تخصص است و نقش مهمی در سئو و نمایش صفحه در صفحات نتایج جستجو (SERP) دارد.

بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو:

در سال های اخیر کاربران از موتورهای جستجوی تصویر دیگری بجز گوگل نیز استفاده می کنند، مثل یاهو یا پینترست. اما همچنان گوگل معروفترین آنها بوده و با قرار دادن امکانات متنوع، جستجو تصاویر را آسان تر کرده است. گاها کاربرها برای جستجوی یک موضوع خاص تنها از جستجوی تصاویر استفاده می کنند، دیده شدن سایت شما در این بین، موجب افزایش بازدید سایت خواهد شد.

بهینه سازی ویدئو برای موتورهای جستجو:

برای مثال نوشتن توضیح در تگ ویدئو باعث می شود تا موتور جستجو بفهمد که محتوای صفحه شما و ویدئویی که در آن قرار دارد به چه موضوعی وابسته است. همانطور که می دانید ربات های موتورهای جستجو یک صفحه سایت را مانند ما نمی بینند. آنها تنها کدهای سایت را بررسی می کنند و شما با قرار دادن این توضیحات کوچک، خوانایی سایت خود را افزایش می دهید. هرچقدر خوانایی محتوای شما برای ربات های موتور جستجو بیشتر باشد، شانس شما برای نمایش در نتایج جستجوی گوگل بیشتر می شود.

Off page SEO  چیست

off page seo  ، یا off site SEO به کارهایی گفته می شود که خارج از وب سایت، به منظور بالا بردن رتبه شما در نتایج جستجو صورت می گیرد. به بیان دیگر بهبود رتبه سایت بخاطر وجود لینکهای خارجی به سایت است. هنگامی که شما مطلب مفید و جالبی در سایت خود قرار می دهید، کاربران یا سایتهای دیگر از آن به عنوان مرجع استفاده کرده و در شبکه های اجتماعی و یا در سایت خود به اشتراک می گذارند. این پیوندها از سایر سایتها به سایت شما، اعتبار سایت را نزد گوگل و موتورهای جستجو افزایش داده و باعث بهبود رتبه گوگل می شود. به این کار اصطلاحا بک لینک نیز گفته می شود.

بهینه سازی برای فاکتورهای off page seo شامل بهبود درک موتور جستجو و کاربر از محبوبیت، ارتباط، قابلیت اعتماد و اعتبار سایت است. این قابلیت ها با لینک از مکان های دیگری از اینترنت (مثل صفحات، شبکه های اجتماعی و ... ) قابل تغییرند و در حقیقت باعث ارتقا وب سایت شما و گواهی معتبر بودن محتوای شما هستند.

چرا off page seo  لازم است ؟

با وجود اینکه ما از الگوریتم های جستجوی گوگل اطلاعی نداریم و وجود تغییرات فراوان درآنها، همچنان معیار ارتباط، اعتماد و رضایت عمومی جامعه از سایت از این طریق برآورد می شود و بک لینک در سال 2019 همچنان یکی از عوامل موثر در سئو و بهینه سازی سایت است.

اگر تمایل دارید چیزهای بیشتری در مورد سئو بدانید، این مقاله را می توانید به طور کامل در لینک زیر بخوانید.

منبع: سئو

پیش بینی قیمت خانه در ترکیه 2020

قیمت املاک و مستغلات در سال 2020 در ترکیه افزایش می یابد.

در حالی که تعداد پروانه های ساخت و ساز جدید در ترکیه،  کاهش یافته است، سهام مسکن همچنان در حال افزایش است.

پیش بینی می شود قیمت خانه در ترکیه در سال 2020 نیز روند افزایشی داشته باشد.

طبق گفته کارشناسان، پس از کاهش آمار فروش مسکن، تعداد پروانه ساخت و سازهای جدید با نرخ رکوردی کاهش یافته است. اما سهام مسکن به ویژه در استانبول بسیار بالا بود.

حتی با اینکه فروش مسکن کاهش یافته است، اما به نظر می رسد هنوز سالانه نزدیک به 1 میلیون نفر در ترکیه خانه می خرند. تعداد مجوزهای به دست آمده در سال گذشته و امسال بسیار کاهش یافته است. حدود 80. و این یعنی می توان گفت، فروش ادامه می یابد در حالی که ساخت مسکن جدید زیاد نیست.

از طرف دیگر با گزارش بانک جهانی و خبر از رشد اقتصادی ترکیه در سال ۲۰۲۰ ، پیش بینی می شود، علاقه به سرمایه گذاری در ترکیه افزایش یابد.

زمان مناسب برای خرید خانه در ترکیه

دوره فرصت خرید خانه در ترکیه شروع شده است.

در طی 25 سال گذشته در ترکیه، سرمایه گذاری در بخش املاک همیشه منفعت داشته و هرگز آسیبی ندیده.

سرمایه گذاری در بخش های دیگر در طول زمان گاهی ممکن است، منجر به از بین رفتن سرمایه شده باشد، اما چنین وضعی را هرگز سرمایه گذاری در املاک ترکیه، تجربه نکرده است. به خصوص در سال 2020 سرمایه گذاری در املاک روند صعودی خواهد داشت.

سرمایه گذاری در املاک ترکیه، بهترین سرمایه گذاری است؟

شما در بخش های مختلفی در ترکیه می توانید سرمایه گذاری کنید. کشاورزی، صنایع غذایی، داروسازی، خدمات مالی، ارتباطات و بسیاری مورد دیگر.

مشوق های سرمایه گذاری زیادی نیز در ترکیه وجود دارد که از جمله می توان موارد زیر را نام برد:

 یک اقتصاد مترقی

 درصد بالایی از جمعیت جوان

 محیط رقابتی و مناسب

 فضای اقتصادی تجدید پذیر و لیبرال

 زیرساخت های قدرتمند و پیشرفته

 موقعیت استراتژیک

 بزرگترین نیروگاه و ترمینال اروپا

 مالیات کم و مشوق های سرمایه گذاری

 عضویت در اتحادیه گمرک اروپا

 بازارهای داخلی عالی

اما در این میان انتخاب بخش املاک برای سرمایه گذاری دارای مزیت دیگری نیز هست.

آسان ترین و سریع ترین روش برای دریافت شهروندی ترکیه

با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی ترکیه، که یک کاهش تدریجی در ارزش لیر ترکیه داشته است؛ قیمت املاک و مستغلات نیز شاهد کاهش نسبتاً شدیدی بوده است، که به سرمایه گذاران خارجی فرصت های معقول سرمایه گذاری می دهد.

در مورد سرمایه گذاری در بخش املاک، قوانین خاص وجود ندارد و نیاز به اثبات دارایی ندارید.

در ترکیه افراد خارجی می توانند روی خانه، زمین، ساختمانهای تجاری و اداری و غیره سرمایه گذاری کنند. این بدان معناست که شما می توانید از طیف گسترده ای از گزینه ها، آنچه را که می خواهید، انتخاب کنید.

به اعضای خانواده سرمایه گذار خارجی نیز حق دریافت اقامت ترکیه همراه با سرمایه گذار داده می شود. تنها استثنا فرزندان بزرگتر از 18 سال سرمایه گذار هستند.

نکته حائز اهمیت این است که قرارداد فروش برای دریافت اقامت کافی است. با پیش خرید ملک مطابق برنامه مهندسی یا پروژه هایی که با قیمت های بسیار پایین معامله می شوند، گزینه های کم هزینه و فرصتهای عالی در اختیار سرمایه گذار قرار داده می شود.

منبع: پیش بینی روند تغییر قیمت خانه در ترکیه 2020