اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی، مقالات

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی، مقالات

افزایش فروش در فروشگاه آنلاین با چند تکنیک روانشناسی

برای اینکه بدانید چه کار کنید تا فروش بیشتری در فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید با ما همراه باشید.

در زیر بخشهایی از مقاله   چگونه از روانشناسی برای افزایش فروش در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنیم  آورده شده است

تکنیکهای زیر به شما کمک می کنند تا فروش آنلاین خود را افزایش دهید:

1. کاری کنید که خریدار به شما "بله" بگوید

این یک روش فروش آزمایش شده و اثبات شده است که می توانید از آن در وب سایت، صفحات فرود و توضیحات محصول خود استفاده کنید. هدف، این است که با پرسیدن سؤالات درست، مشتری خود را به سمت گفتن "بله" سوق دهید.

 به عنوان مثال، تصور کنید که شما یک فیزیوتراپ هستید:

عنوان متن شما: از کمردرد خسته شده اید؟

خواننده فکر می کند: "بله!"

یا، شما فروشنده کفش های حرفه ای برای دونده ها هستید:

عنوان متن شما: می خواهید در مسابقات بعدی خود رکورد بهتری بزنید؟

خواننده: "بله!"

متن خود را با یک سوال که ممکن است مشتری ایده آل شما در ذهن داشته باشد آغاز کنید. یا این سوالات را در عنوانها یا در کل محتوای وب سایت خود قرار دهید. این به مشتریان نشان می دهد که آنها را درک کرده اید، اعتماد ایجاد می کند و یک ذهنیت مثبت در آنها ایجاد می کند.

2. هدیه های رایگان به مشتریان بدهید

همه ما گیفتهای رایگان را دوست داریم، درست است؟ تصمیمات خرید ما تحت تاثیر احساسات هستند - از ترس و غرور گرفته تا عشق - اما برای حمایت از تصمیمات خود نیاز به منطق داریم. افزایش ارزش محصول یا خدمات (با یک هدیه رایگان) بدون افزایش هزینه می تواند به مشتریان اطمینان دهد که آنها در ازای پول پرداختی، ارزش اضافه ای دریافت می کنند، که دلیل منطقی دیگری را برای کمک به توجیه خرید، به آنها ارائه می دهد.

3. محتوای مفید ارائه دهید

حتماً لازم نیست که هدیه رایگان شما فیزیکی باشد. این هدیه می تواند یک منبع مفید برای کمک به مخاطبان هدف شما در رسیدن به اهدافشان باشد. مانند یک کتاب الکترونیکی یا یک فیلم آموزشی رایگان.

بازاریابان این ها را "آهنربای هدایت کننده" می نامند، زیرا به شما کمک می کنند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. با ارائه مطالب به صورت رایگان، می توانید تخصص خود را به اشتراک بگذارید و کمی از محصول یا خدمات خود را به مشتری ارائه بدهید تا آنها برای خرید از شما اطمینان یابند.

4. داستان خود را بگویید

چرا مردم در کریسمس، کوکاکولا می خرند؟ به این دلیل است که کوکاکولا با استفاده از تبلیغات جشن کریسمس، ارتباط احساسی بین محصولات و مشتریان خود، ایجاد کرده است و مردم، محصول آنها را بخشی از داستان کریسمس می دانند. شما می توانید از داستان گویی در بازاریابی خود نیز استفاده کنید!

از صفحات درباره ما و فروشگاه خود برای اینکه به مشتریها بگویید چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و ارزش های اصلی تیم شما چه هستند، استفاده کنید.

5. از نظرات مشتریان استفاده کنید

مشتریان، عاشق نظرات بی طرفانه هستند زیرا آنها نظرات مردم واقعی هستند و نه فروشندگان. آنها منبع خوبی برای اثبات ادعای شما و نشان دادن نحوه عملکرد محصول شما در دنیای واقعی هستند.

در مورد سوالات متداولی که مشتریان، قبل از خرید از شما می پرسند، فکر کنید. آیا می توانید پاسخ آنها را در نظرات مشتریان پیدا کنید؟ آنها را به صفحه توضیحات محصول یا صفحه قیمت گذاری خود اضافه کنید تا هرگونه عدم اطمینانی را که سبب عدم خرید محصول شما می شود، از بین ببرید.

6. محدودیت زمانی بگذارید

همه ما احساس پشیمانی از خرید را تجربه کرده ایم. اما معاملات محدود به زمان، به پدیده روانشناختی متفاوتی به نام "پیش بینی تاسف" یا آنچه کودکان آن را " ترس از دست دادن" می نامند تکیه می کنند. این همان چیزی است که ما را ترغیب می کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود آن هدیه را دریافت کنیم، یا فلان لباس را در حراجی بخریم.

 با افزودن محدودیت زمانی به پیشنهاد خود، می توانید احساس فوریت ایجاد کرده و خریداران را ترغیب کنید که به این فکر کنند که در صورت عدم انجام معامله به موقع، چه احساسی به آنها دست خواهد داد.

منبع: سی یو وب

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

بدون شک بازاریابی شبکه های اجتماعی برای همه انواع مشاغل اهمیت دارد. اما هنوز هم، بسیاری از برند ها احساس می کنند که تعیین بازگشت سرمایه واقعی یک کمپین شبکه های اجتماعی آسان نیست و همین امر باعث شده است که آنها به طور کلی بازاریابی شبکه های اجتماعی را رها کنند.

در مقاله بازاریابی شبکه های اجتماعی، نحوه تعیین اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی و نحوه دستیابی به این اهداف به طور کامل توضیح داده شده است.

در زیر خلاصه ای از این مقاله را می خوانید.

واقعیت موضوع این است که بازاریابی شبکه های اجتماعی مانند هر نوع بازاریابی دیجیتال دیگری است، واندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) بسیار آسان است. با این حال، ممکن است این امر برای برخی، به ویژه مشاغلی که به منابع مناسب دسترسی ندارند، چالش برانگیز باشد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

مطابق یک نظرسنجی آنلاین، 41٪ از مشاغل اظهار داشتند که نمی دانند چگونه مدیریت شبکه های اجتماعی می تواند به آنها کمک کند تا بازدهی مطلوبی کسب کنند.

بنابراین، چرا اندازه گیری تأثیر مالی ای که شبکه های اجتماعی بر رشد کسب و کار دارند، تا این اندازه دشوار است؟

جواب، فقدان تعیین هدف مناسب است. وقتی استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد می کنید، باید در مورد چگونگی دستیابی به نتیجه، نهایت صراحت را داشته باشید. اما بدون داشتن نوع صحیحی از اهداف، مسیر درستی نخواهید داشت و این باعث می شود که حضور کلی شبکه های اجتماعی شما ضعیف باشد.

مطالعات نشان می دهد که هزینه های بازاریابی شبکه های اجتماعی تنها در ایالات متحده از 7.52 میلیارد دلار در سال 2014 به 17.34 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش یافته.

با این وجود، تمام این هزینه ها فقط در طولانی مدت می تواند بازده بزرگی را به همراه داشته باشد، یعنی زمانی که مشاغل، دقیقاً بدانند که چه اهدافی را مد نظر خود قرار دهند.

به منظور بهبود استراتژی محتوای شبکه های اجتماعی خود موارد زیر را در خاطر داشته باشید …

بیرون از کادر فکر کنید و ببینید چه کاری می توانید انجام دهید تا مطالب شما مفیدتر شود. اگر ایده ای دارید، آنها را با اعضای تیم خود درمیان بگذارید، طوفان مغزی چیزی بهتر را رقم می زند.

از قدرت یک تقویم محتوا برای سازماندهی و استمرار ارسال های خود استفاده کنید. زیرا مداومت، چیزی است که باعث می شود محتوای شما از بقیه متمایز شود. همچنین، در دام اینکه فقط بخواهید صرف انتشار پست، مطلبی را ارسال کنید، قرار نگیرید. اگر پست های شما بی ربط باشند یا کیفیت پایینی داشته باشند، این مسئله خودش را نشان خواهد داد و دنبال کنندگان شما می توانند به شما بگویند که شما هیچ تلاشی برای ارسال پست نمی کنید. اینجاست که تقویم محتوا ارزشمند می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند که دید بهتری داشته باشید که آیا پست های شما با اهداف شبکه های اجتماعی شما مطابقت دارند یا خیر.

در وهله اول، هدف از داشتن یک استراتژی محتوای شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید. هدف این است که افراد بیشتری، عملی را انجام دهند. خواه این عمل، مراجعه به سایت شما و ثبت نام در خبرنامه باشد یا خرید محصول / خدمات. بنابراین یک فراخوان به عمل جدی و در عین حال مرتبط، برای هر پستی که ایجاد می کنید، بگنجانید.

وقتی که پای ارزش به میان می آید، دست و دلبازی کنیداستراتژی محتوای شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که به مشتریان و بازدیدکنندگان شما کمک کند تا از آنچه به اشتراک می گذارید، بیشترین بهره را ببرند.

چرا وب سایت داشته باشیم؟


طراحی سایت در کرج

طراحی وب سایت فرصت رشد کسب و کار شما را فراهم می کند. وب سایت شما اولین تصور درباره شرکت یا سازمان شما را در مشتریانتان ایجاد می کند. ما معتقدیم که یک وب سایت با طراحی خوب توجه مخاطبان را به خود جلب می کند، که در نهایت به فروش بیشتر منجر می شود.
هر کسب و کاری، چه بزرگ و چه کوچک به سایت نیاز دارد تا محصول یا خدمات خود را در اینترنت عرضه کند. طراحی سایت حرفه ای در کرج و برندسازی قدرتمند به شما این امکان را می دهد تا مشتریان بیشتری را از طریق اینترنت بدست آورید.
با توجه به اینکه امروزه بیشتر کاربران از طریق موبایل به وب سایتها دسترسی دارند، سایتهای طراحی شده باید ریسپانسیو (مناسب نمایش در اندازه های مختلف) باشند.

چرا وب سایت داشته باشیم؟

موفقیت کسب و کار شما به کیفیت طراحی وب سایت شما بستگی دارد.
بدون داشتن یک وب سایت با ظاهری جذاب و برنامه نویسی مناسب و بر اساس سئو، اعتماد زیادی به کسب و کار شما ایجاد نخواهد شد و بدون بازدیدکننده، وب سایت شما مشتریان جدیدی ایجاد نخواهد کرد.
یک وب سایت باید کاربرپسند باشد تا ارتباط کاربر با وب سایت به حداکثر برسد.
بنابراین سپردن طراحی سایت به افراد بی تجربه که خدمات ضعیفی به مشتریان ارائه می دهند را، فراموش کنید.
شرکت سی یو وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت در کرج و نیز یکسال پشتیبانی رایگان سایت یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.
آیا وب سایت شما به درستی کار می کند؟ در سال 2019، کیفیت طراحی سایت، می تواند رتبه جستجوی گوگل و تعامل مشتریان با وب سایت را تحت تاثیر قرار دهد.
طراحی سایت، پشتیبانی، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ
داشتن یک وب سایت و طراحی یک سایت خوب، بسیار مهم است، اما کافی نیست.
بعد از اینکه سایت خود را توسط یک شرکت طراحی سایت حرفه ای ایجاد کردید، نوبت به محتواگذاری و پشتیبانی سایت می رسد.
ایجاد محتوای بروز و پشتیبانی فنی و محتوایی سایت یک بخش بسیار مهم و ضروری است.
اگر خودتان فرصت تولید محتوا و پشتیبانی از سایت خود را ندارید، این کار را به یک شرکت پشتیبانی سایت و تولید محتوا بسپارید. با عرضه خدمات پشتیبانی سایت خود به این شرکتها و تولید محتوای حرفه ای، مهمترین بخش کاری خود را پس از طراحی سایت آغاز می کند.

هزینه طراحی سایت در کرج


طراحی سایت با توجه به نیازهای شما و بسته به نوع سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت با وردپرس و … می تواند هزینه های متغیری داشته باشد.

این نکته بسیار اهمیت دارد که برای طراحی سایت یک بار هزینه می پردازید و اگر در هنگام انتخاب شرکت طراح سایت، دقت کافی داشته باشید این هزینه برای شما تکرار نخواهد شد.
بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، هزینه مناسبی را دریافت کند.
چه بسا شرکتهایی که با هزینه کم برای شما سایتی طراحی کنند، اما نتیجه آن برای شما مفید نبوده و مجبور می شوید این هزینه ها را تکرار کنید.

اقامت ترکیه و راندوو

اقامت ترکیه و راندوو

راندوو به معنی گرفتن وقت ملاقات و مصاحبه با افسر مهاجرت در ادراه ی  Göç İdaresi گوجدایرسی (اداره ی مهاجرت ترکیه) و ارائه مدارک مورد نیاز جهت اقامت است.

پر کردن فرم راندوو

قبل از ورود به سایت اداره مهاجرت، مطمئن شوید یک قطعه عکس متعلق به 6 ماه گذشته در کامپیوتر خود دارید.

سپس گزینه می خواهم درخواست جدید بدهم را انتخاب نمایید.

فرم را با دقت کامل پر کنید، اطلاعاتی که در این صفحه وارد می کنید بعدا قابل ویرایش نیستند.

صفحه اول فرم شامل نام، نام خانوادگی ، تاریخ تولد(بر اساس پاسپورت) ، نام پدر، نام مادر، جنسیت، کشوری که تابعیت آن را دارید، شماره پاسپورت، ایمیل و شماره تلفن است.

کد تایید به شماره موبایلی که وارد کرده اید، ارسال  می شود.

با ادامه مراحل ثبت اطلاعات مربوط به تاهل، ملیت، ملیت هنگام تولد، کشور محل تولد و گروه خونی خود را وارد می کنید.

در همین صفحه کادری قرار دارد که اگر وضعیت ویژه ای دارید ذکر می کنید.

برگه بعدی مربوط به اطلاعات سفر شماست، نوع پاسپورت، تاریخ شروع پاسپورت، تاریخ اعتبار، نام کشور صادر کننده پاسپورت و نام مقامی که پاسپورت شما را صادر کرده می نویسید.

برگه بعدی مربوط به آدرس شما قبل از اقامت در ترکیه است، کشور، شهر وآدرس و تلفن و ایمیل را وارد می کنید.

در برگه بعدی  باید اطلاعات آدرس خود در ترکیه را وارد نمایید.

صفحه بعد مربوط به کار شماست، اگر در ترکیه کارمند هستید، باید مجوز کار داشته باید و اطلاعات این بخش را پر کنید.

در برگه بعدی وضعیت درآمد خود را مشخص می کنید.

برگه بعد مربوط به اطلاعات بیمه شماست.

در برگه بعد مدت زمانی که می خواهید اقامت داشته باشید، تاریخ شروع و اتمام اقامت را باید وارد نمایید.

گزینه پایین صفحه را تیک زده و به مرحله بعد بروید.

در این برگه، گزینه دوم درخواست زمان ملاقات یا راندوو است.

آن را بزنید و سپس باید منتظر تعیین زمان راندوو بمانید.

مدت زمان لازم برای دریافت اولین قرار ملاقات بستگی به منطقه ای دارد که تقاضا می دهید.

در حال حاضر استانبول بیشترین میزان تقاضا را دارد. تاریخ و زمان راندوو از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.

در زمان مصاحبه هر فردی که می خواهد وارد ساختمان شود باید اصل گذرنامه و یا اجازه اقامت را همراه خود داشته باشد.

Share this:

مدیریت شبکه های اجتماعی چیست


هدف از فعالیت در سوشیال مدیا (social media)، برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان، به منظور معرفی و ارائه محصولات و خدمات است.

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی، یکی از زیر شاخه های بازاریابی دیجیتال است و برای موفقیت در این امر باید مدیریت شبکه های اجتماعی خود را به درستی انجام دهید.

اما منظور از مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟

مدیریت شبکه های اجتماعی به معنی مدیریت تعامل و محتوای آنلاین از طریق  پیج (صفحات) شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرامInstagram، فیسبوک Facebook، لینکداین LinkedIn، توئیتر Twitter ، آپارات و ... است.

مدیریت شبکه های اجتماعی تنها محتوا گذاری در شبکه های اجتماعی نیست، بلکه شامل ارتباط با مخاطبان و یافتن فرصت های جدید به منظور افزایش شناخت  (Brnding)ودسترسی است.

بنابراین می توان از شبکه های اجتماعی برای برندسازی یک محصول و یا کسب و کار در بازاریابی اینترنتی استفاده کرد.

در واقع می توان گفت به استفاده از شبکه های اجتماعی به منظور تبلیغ و ارائه محصولات و کسب و کار خود، بازاریابی شبکه های اجتماعی می گویند.

در حال حاضر شبکه های اجتماعی کمک فراوانی به سئو و افزایش ترافیک سایت می کنند.

بیش از ۶۸٪ کاربران اینترنت، عضو شبکه‌های اجتماعی هستند و روزانه پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود را بررسی می‌کنند.

ایجاد محتوایی که در عین ارزشمندی، توجه مخاطب را به خود جلب کند، از جمله‌ چالشهای برندهاست.

 

اهداف استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی

افزایش بازدید وب سایت

دریافت بازخورد و ارتباط با مشتریان درباره محصول و خدمات

برندسازی

تغییر و تحول در کسب و کار

جذب مشتری از طریق نام برند

دریافت بک لینک و افزایش اعتبار سایت

شرکت سی یو وب با ارائه محتوای هدفمند، مناسب و هوشمندانه برای هر شبکه اجتماعی، نیاز ها و خواسته های شما را برآورده می کنند.

انتخاب پلتفرم مناسب شبکه اجتماعی

قبل از شروع برنامه ریزی برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود، باید مناسب ترین پلتفرم را برای تجارت خود انتخاب کنید.

در ادامه به معرفی اجمالی چند شبکه اجتماعی پرطرفدار می پردازیم:

Instagram اینستاگرام:

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عالی برای کسب و کارهایی است که محتوای تصویری فراوانی تولید می کنند.

Twitter توئیتر:

توئیتر 321 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد که به دنبال ترند ها و اخبار روز هستند. این پلتفرم برای کسب و کارهایی که به دنبال انتشار اخبار و ترندها در حوزه فعالیت خود هستند، بسیار مناسب است.

Linkedin لینکداین:

لینکداین پلتفرمی (B2B) ، مناسب کسب و کارها و صنایع است، تا خدمات خود را به سایر صنایع عرضه نمایند.

Youtube  یوتیوب:

بزرگترین موتور جستجو بعد از گوگل یوتیوب است. شما از طریق بارگذاری ویدئو در این شبکه اجتماعی می توانید با مخاطبان خود تعامل کرده و برای آنها محتوا به اشتراک بگذارید.

Pinterest پینترست:

پسنترست یک شبکه اجتماعی عکس محور دیگر.

 Telegramتلگرام:

نرم افزار پیام رسان تلگرام که اساسا شبکه اجتماعی محسوب نمی شود، به واسطه استقبالی که در برخی کشورها مانند ایران از آن شده، مانند یک شبکه اجتماعی محلی عمل می کند.

پشتیبانی شبکه های اجتماعی

پشتیبانی شبکه های اجتماعی به معنی انجام فعالیت هایی برای مدیریت صفحات شبکه های اجتماعی و تمرکز روی کارهایی است که به موفقیت تلاش های دیجیتال مارکتینگ شما بیانجامد.

تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

بزرگترین بخش مدیریت شبکه اجتماعی، تولید و انتشار محتوا در پروفایل تجاری شماست. این تنها به معنی نوشتن شعارهای تبلیغاتی نیست. بلکه شامل تصاویر و ویدئو هم می شود.

محتوای تولید شده برای شبکه های اجتماعی باید کوتاه، جذاب و با قابلیت انتشار حداکثری باشد.

مقاله بالا خلاصه ای از مقاله مدیریت شبکه های اجتماعی منتشر شده در سایت سی یو وب بود. این مقاله را به طور کامل در این سایت بخوانید.

منبع: مدیریت شبکه های اجتماعی